Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.

Optimeeritud vedrustuse konstruktsioon tagab sujuvuse, reageerib paremini auto juhtimisele ja sõidule, ning „i10“ võimsusüksused võimaldavad nautida iga reisi. Esitatud andmed 1.0 MPI 65 hj mootori kohta käsikastiga.
Linna mobiilsuse meister: „i10“ on projekteeritud ja konstrueeritud, et ületada linnajungle mõistetavaid väljakutseid ja vaeva.
Uute stiilsete ümmarguste päevatuledega näeb auto esiosa sportlikum välja. Uuendatud esigrillil on astmeline kuju, mis peegeldab „Hyundai“ disaini arengu suunda.
Jätab tugeva mulje: „i10“ eristub rahvast oma ruumilise tagumise põrkeraudadega koos musta kilbiga ja uute ümmarguste tagumiste udutuledega. Tagumiste külgliugude ja avanevate tagumiste uste akna kuju loob stiilsuse ja rafineerituse mulje.
Optimeeritud vedrustuse konstruktsioon tagab sujuvuse, reageerib paremini auto juhtimisele ja sõidule, ning „i10“ võimsusüksused võimaldavad nautida iga reisi.
Te ei libise teelt välja auto stabiilsuse juhtimissüsteemi (VSM) abil, mis kuulub standardvarustusse. See süsteem jälgib kõike – alates iga ratta haardetegurist kuni „i10“ kere liikumiseni. Standardvarustuses olev elektrooniline stabiilsuse kontrollimise süsteem võimaldab teil sõita lõdvestunult. Süsteem määrab, millal on vaja järsult pidurdada ja järskudes kurvides. Eesmärk on säilitada auto stabiilsus.
Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.
Tere tulemast Uute rataste katselisse versiooni
Paljud funktsioonid toimivad, kuid nende töö võib olla häiritud. Samuti võivad esineda esitatud teabe ebatäpsused.
Kui teil on kommentaare või ettepanekuid - ootame teie e-kirju [email protected]
Naujiratai.lt meeskond