Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.

„Panamera“ meeldib neile, kes soovivad täpselt juhitavat ja väga stabiilset autot. Rooli mehhanism on tundlik nagu kassi vuntsid ja reageerib vähimalegi juhi käsule. 3 meetrit telgede vahel + 265 millimeetri laius rehvides ees + 295 millimeetri laius taga = 1,000,000 haardumist. Muidugi on veel mitmeid tegureid, mis mõjutavad stabiilsust, näiteks õhkusüsteem ja alumiiniumist valmistatud vedrustuse elemendid.
„Sport Turismo“ versioonis on integreeritud kõik tehnoloogilised ja disaini uuendused, mida sai eelmisel aastal debüteerinud uue, teise põlvkonna „Panamera“ mudel. Autol on paigaldatud „Porsche Advanced Cockpit“ digitaalne armatuurlaud, vedrustus juhitava tagateljega, vedrustuse juhtimissüsteem „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC Sport) koos elektrooniliste stabiliseerimisseadmetega.
Igas „Panamera Sport Turismo“ autos on standardvarustusena paigaldatud „Porsche Traction Management“ (PTM) – aktiivne nelikveosüsteem, mille juhtimine toimub elektrooniliselt spetsiaalse programmi alusel ja mis on varustatud mitme kettaga siduriga.
Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.
Tere tulemast Uute rataste katselisse versiooni
Paljud funktsioonid toimivad, kuid nende töö võib olla häiritud. Samuti võivad esineda esitatud teabe ebatäpsused.
Kui teil on kommentaare või ettepanekuid - ootame teie e-kirju [email protected]
Naujiratai.lt meeskond