Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.

1997. aastal maailmas esmakordselt avalikkuse ette toodud masstootmises hübriidauto „Toyota PRIUS“ avas uue sõidukogemuse perspektiivi. Täis kaasaegseid disainilahendusi ja varustatud uusimate tehnoloogiliste võimalustega, astub see täna veel ühe sammu edasi. Kiirem reageerimine, efektiivsem, ökonoomsem ja veelgi vaiksem kui varasem uus „Prius“ esitleb veel üht erakordset „Toyota“ hübriidauto valemi variatsiooni.
Uue põlvkonna „Toyota PRIUS“ täiustatud hübriidsüsteem pakub uut sõidukogemust. Aku genereerib rohkem elektrienergiat, mis võimaldab autol pikema aja jooksul sujuvalt ja vaikselt sõita elektrirežiimis. Sujuvalt vahetuvad elektri- ja bensiinimootorid tagavad kerge ja dünaamilise kiirenduse õigeaegselt. Uus käigukast ja paranenud heliisolatsioon tagavad minimaalset mürataset ning võimaldavad nautida erakordselt vaikset keskkonda.
„Prius“ on loodud uue „Toyota“ konstruktsiooni platvormi TNGA (ingl. Toyota New Global Architecture) baasil, muutes põhimõtteliselt sellel rajatud uue põlvkonna „Toyota“ autode välimust, sõiduomadusi ja juhtimisomadusi. See platvorm võimaldas alandada auto raskuskeset, kohandada vastupidavamat kere struktuuri ja täiustatud vedrustust, seetõttu dikteerib see hübriid uusi sõidudünaamika standardeid.
Arvuti võimaldab tutvuda suunava teabega kütusekulude kohta valitud aastase sõidudistantsi järgi. Samuti annab see ülevaate auto mudeli kütusekasutuse, saaste ja saaste maksude suuruse kohta.
Tere tulemast Uute rataste katselisse versiooni
Paljud funktsioonid toimivad, kuid nende töö võib olla häiritud. Samuti võivad esineda esitatud teabe ebatäpsused.
Kui teil on kommentaare või ettepanekuid - ootame teie e-kirju [email protected]
Naujiratai.lt meeskond